סליחה

על העמדות הפנים
על החולשה והקטנות
מילה שלא במקומה
רצון שלא הושלם
על ראיה חלקית
אוזניים ערלות
על האחיזה
על הגסות והעיוורון
על הנפרדות האלימה
סגירות הלב
גסות המחשבה
על כל הסבל המיותר
על רגעים מבוזבזים
על זה שלא הלכנו עד הסוף
על היהירות
על חוסר בינה

מבקשת סליחה

טבילה במים זכים

סליחה על האי-דיוקים. על הביקורת.
על הכעסים והחולשות . על הזיופים והפחדים
על הגסות
סליחה.סליחה.סליחה
אט אט הם משחררים אותי ואני משחררת אותם
סליחה, סליחה
מרגישה אותי מתרככת. מתרחבת
נעשה בי מקום לנשימה. מרחב הדהוד לפעימה
סליחה
כמה קשה לנו לפעמים
סליחה
למעשה זו כזו הקלה

בין מה שאני מבינה ואיך שאני פועלת
בין מה שאני מרגישה ומה שאני אומרת
בין מה שאני אומרת לבין מה שאני חושבת
יש מקום לסליחה

סליחה מעלה את התדר

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.